Kategórie

Najpredávanješie produkty

Výrobcovia

Dodávatelia

Žiadni dodávatelia

Postup pri kúpe pokladne na predajnom mieste

Zverejnené: 2018-02-09 08:34:54
Kategórie: Postup pri kúpe registračnej pokladne

  1. Zákazník príde do autorizovaného servisného strediska /KREKA SK s.r.o./
  2. Po uhradení kúpnej zmluvy dostane zákazník certifkát a vypísanú knihu pokladnice.
  3. Túto knihu spolu s certifikátom  a výpisom zo živnostenského alebo obchodného registra zaregistruje na daňovom úrade na oddelení registra za účelom pridelenia daňového kódu pokladnice /DKP/. Tento úkon spravia len majiteľovi živnosti alebo štatutárovi spoločnosti bez poplatku na počkanie. V prípade poverenej osoby sa vyžaduje splnomocnenie s uvedením úkonu - príhlásenie, zaevidovanie a pridelenie DKP ERP - pre splnomocnenca. Pokladnicu nie je potrebné priniesť na daňový úrad.
  4. Po zaregistrovaní na daňovom úrade sa zákazník opäť vráti do autorizovaného servisného strediska /KREKA SK s.r.o./ s potvrdenou knihou a certifikátom. Servisný technik pokladňu sfiskalizuje a uvedie do prevádzky. Tento úkon môže vykonávať len autorizovaná servisná organizácia.
Poznámka: Ostatné úkony, ktoré si zákazník vie naprogramovať aj sám ako napr. programovanie PLU si môže zákazník dohodnúť po konzultácii so servisnou organizáciou.

Zdieľať tento obsah